Cultuur
Wat betekent cultuur?
De cultuur (hier: bedrijfscultuur) geeft aan hoe we met elkaar dingen doen in ons bedrijf. En dan met name bezien vanuit de visie, de kernwaarden, de normen en de verwachtingen die voor het functioneren van ons bedrijf van belang zijn. Om daarmee voor een optimale klantbeleving te zorgen. De kernwaarden zijn zeer bepalend voor de bedrijfscultuur.
Een sterke cultuur speelt een bepalende rol in het realiseren van je visie en ambitie. Zorg daarom dat voor alle medewerkers duidelijk is wat de missie & kernwaarden en visie & strategische doelstellingen zijn. Maak daar bovenop expliciet duidelijk wat van de mensen wordt verwacht. En stimuleer transparantie om te leren van gemaakte fouten.
Doel bepalen, plan maken en aan de slag
Doel bepalen, plan maken en aan de slag. Spreekt dat je aan? Start dan nu geheel kosteloos jouw route naar groei en succes. We geven je 14 dagen de tijd om onze gestructureerde Route ICR aanpak te ervaren. Ontdek jouw Route ICR van ambitie naar resultaat. En geen zorgen, je zit nergens aan vast!