De ICR van je bedrijf als KSF

Ondernemen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel ondernemen

Het is onze ervaring dat goed ondernemerschap sterk wordt onderschat. Vandaar onze Cruijffiaanse slogan: “Ondernemen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel ondernemen.” Niet de ‘waan van de dag’ moet regeren, maar organisaties moeten zelf het stuur stevig in handen hebben. Dat doe je door de ICR van je bedrijf in te zetten als Kritische Succes Factor.

Daarom helpt de online Route ICR App met focus in alle processen, zodat je organisatie recht op haar doel afgaat. Ondernemen is namelijk alleen simpel als je werkt vanuit structuur en focus. Want iedereen is gebaat bij structuur en iedereen die een topprestatie wil leveren heeft focus nodig. Van directiekamer tot werkvloer. Ook als je weinig medewerkers hebt, betekent dit dat je meer kans hebt op succes als je een strategie volgt. Zet daarom de ICR van je bedrijf in als Kritische Succes Factor.

Neuzen dezelfde kant op

Met Route ICR staan de neuzen dezelfde kant op en ga je als organisatie sneller van A naar B. Want werken met Route ICR zorgt voor focus, van missie & visie tot en met uitvoering op de werkvloer. Een soort levend ondernemingsplan en gericht op je gehéle organisatie. Zo is alles tot in de puntjes geregeld en haal je alles uit je organisatie wat erin zit, met als resultaat: altijd focus, hogere omzet, lagere kosten en snellere groei. Daarom zet je de ICR van je bedrijf in als Kritische Succes Factor.

Route ICR staat voor Route InControlRating (“ICR”). Want Route ICR begeleidt bedrijven en instellingen op de uitdagende weg van stevige groei. De ICR is hierbij een cijfer. Het bepaalt de stand en richting van het GROEIKOMPAS van jouw organisatie. Zodat je béter kunt ondernemen. Via het GROEIKOMPAS streef je naar ICR 1. Je haalt het maximale uit je organisatie en gaat zeer doelgericht van A naar B. Met de laagste score ICR 5 ben je niet inControl en geldt het tegenovergestelde. Met de ICR van je bedrijf als Kritische Succes Factor creëer je een continue verbetercultuur in je bedrijf.

Streef naar ICR 1

Om topprestaties te leveren en het maximale uit je organisatie halen moet je dus streven naar ICR 1. Naast bijvoorbeeld klanttevredenheid en cashflow is dus ook de ICR van je bedrijf een échte KSF (Kritische Succes Factor). Een KSF die je monitort en verbetert via het GROEIKOMPAS van jouw organisatie. En dat vind je weer terug binnen de Route ICR omgeving van jouw bedrijf….